Dolar 41,2717
Euro 48,3480
Altın 4.838,40
BİST 10.586,32
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Per 29°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 26°C

Teksüt, Fortune 500’de 31 sıra yükseldi

Teksüt, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin sıralandığı Fortune 500 Türkiye 2024 araştırmasında   31 basamak yükselerek 441’inci sırada yer aldı.

Teksüt, Fortune 500’de 31 sıra yükseldi
REKLAM ALANI
4 Ağustos 2025 14:41
12

Teksüt, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin sıralandığı Fortune 500 Türkiye 2024 araştırmasında 

 31 basamak yükselerek 441’inci sırada yer aldı. Mayıs ayında İstanbul Sanayi Odası (İSO) 500 listesinde de 31 sıra yükselerek 362’inci olan Teksüt, iki önemli endekste üst üste elde ettiği yükselişle başarısını perçinledi.

ARA REKLAM ALANI

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri kuruluşu Teksüt, İstanbul Avrupa, İstanbul Kayabaşı, İstanbul Anadolu, Bursa, İzmir ve Ankara Bölge müdürlükleri, dağıtım merkezleri ve önde gelen e-ticaret platformları aracılığıyla ürünlerini müşterilerine ulaştırıyor. Türkiye’nin süt ve süt ürünlerini 4 kıtada 43 ülkeye ihraç ediyor.  İhracat yaptığı ülkeler 4 kıtada geniş bir coğrafyaya dağılıyor. 2024 yılı verilerine göre Türkiye’nin 441’inci sırada yer aldı. 

Fortune 500  verilerini değerlendiren Teksüt A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Cevdet Arınık, hem iç pazarda hem uluslararası pazarlarda büyümelerini sürdürdüklerini belirterek şunları söyledi: “Üretimden pazarlamaya, ihracattan insan kaynaklarına kadar tüm süreçlerimizi bütüncül bir bakış açısıyla yönetiyoruz. Ürün kalitesini artırmaya, pazarımızı büyütmeye  ve yatırım yapmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin süt ürünleri markası olarak dünya pazarlarında da rekabet gücümüzü artırıyoruz. Fortune 500’deki ve İSO 500’deki bu yükseliş, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.”

69 yıllık deneyim  
1956 yılında Balıkesir Gönen’de kurulan Teksüt, yerel ölçekte başlayan beyaz peynir üretiminden bugün modern tesislerinde zengin ürün portföyüne uzanan yolculuğunda 69 yılı geride bıraktı. Teksüt, 2025 hedefleri arasında Ar-Ge yatırımlarını artırarak yeni ürünler geliştirmeyi, teknolojiyi operasyon süreçlerine daha fazla entegre etmeyi ve global pazarda payını büyütmeyi öncelikli görüyor.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI