Dolar 41,2544
Euro 48,2498
Altın 4.709,25
BİST 10.801,68
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cts 25°C
Paz 27°C
Pts 27°C
Sal 27°C

CarrefourSA’dan Mavi Ekonomi ile Sürdürülebilir Deniz Ürünleri Atağı

Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki CarrefourSA, Türkiye’nin birinci ve tek entegre midye tesisiyle su eserleri ve balık kategorisindeki liderliğini bir adım ileri taşıyor. “Doğrusu CarrefourSA’da” telaffuzuyla muteber ve kaliteli midyeyi tüketicilerle buluşturan CarrefourSA, sürdürülebilirlik odağında etrafa hassas bir ticaret modeli oluşturmayı hedefliyor.

CarrefourSA’dan Mavi Ekonomi ile Sürdürülebilir Deniz Ürünleri Atağı
REKLAM ALANI
16 Eylül 2024 13:48
33

Sabancı Holding ve Carrefour Küme iştiraki CarrefourSA, Türkiye perakende kesiminin öncü markası olmaya devam ediyor. 64 vilayette bulunan 1.200’e yakın mağazası ile bayileri dahil olmak üzere 15.000 çalışan sayısına ulaşan şirket, müşterilerine gerçek eseri, yanlışsız üreticiden yanlışsız fiyatla sunuyor. Su eserleri ve balık kategorisindeki liderliğini “Mavi Ekonomi” vizyonuyla bir adım öteye taşıyan CarrefourSA, “Doğrusu” telaffuzuyla Türkiye’nin birinci ve tek entegre midye tesisinde eşsiz bir üretime imza atıyor. Yerli üretim ve en yeni teknolojiye sahip ekipmanlarıyla gerçekleştirdiği tesis yatırımı sayesinde sağlam ve kaliteli midye dolmayı müşterileriyle buluşturan CarrefourSA; deniz eserleri tüketimini artırmayı ve sürdürülebilir deniz kaynakları kullanımı ile etrafa hassas bir ticaret modeli oluşturmayı hedefliyor. 

“Doğrusu CarrefourSA’da” ile Tazeliği Merkeze Aldık

ARA REKLAM ALANI

CarrefourSA olarak tüm iş yapış biçimini “Doğrusu” söylemi altında topladıklarını söyleyen CarrefourSA Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Murat Dinçer, “Türkiye’nin en büyük balık perakendecisi olarak, döneminde 80 çeşit balığı raflarımıza taşıyoruz. Balığın, ciromuzdaki hissesi her geçen gün artıyor. Geçtiğimiz yılı 12 bin tonla kapattık, 2024 yıl sonu maksadımız ise 19 bin ton. Su eserleri kategorisinde eser çeşitliliğimizi genişletmeyi ve bu alandaki liderliğimizi sürdürmeyi hedefliyoruz. Tazeliği merkeze aldığımız su eserleri kategorimizi, midye dolma eserimizle taçlandırıyoruz. Türk mutfağının sevilen bu lezzetini, Balıkesir Erdek’e bağlı Ocak Köyü’nde yer alan Türkiye’nin birinci ve tek entegre midye tesisinde üreterek hem lokal üretime katkı sağlıyor hem de su kaynaklarının sürdürülebilirliğini destekliyoruz“  dedi. 

 

“Türkiye’nin Deniz Eserleri Tüketimini Yükseltmeyi Amaçlıyoruz” 

“Türkiye’de su eserleri tüketimi Avrupa’nın epey gerisinde. TÜİK datalarına nazaran, Türkiye’de kişi başı su eserleri tüketimi yıllık 6,8 kg iken, Avrupa’da bu sayı 22 kg’a kadar çıkıyor.” diyen Dinçer şöyle devam etti: “Türkiye’nin en büyük balık alım satım perakendecisi CarrefourSA olarak, kaliteli gıdayı, güvenilir bir halde ve gerçek fiyatlandırmayla müşterimizle buluştururken, Türkiye’nin deniz eserleri tüketimini de bu maksat doğrultusunda artırmayı amaçlıyoruz. Mavi Ekonomi’yi organize besin perakende dalında savunan öncü şirketiz. Üç tarafı denizlerle çevrili ülkemizde, su eserleri tüketimini artırmak için çalışıyoruz. Alışılmış bu üretimi yaparken su altı ekosisteminin devamlılığını da önemsiyoruz.  Türkiye’nin birinci ve tek entegre midye tesisinde hayata geçirdiğimiz midye dolma üretimi kapsamında kullandığımız teknoloji ile deniz paklığına değerli ölçüde katkı sağlıyoruz” 

Günlük 1000 Kg Üretim Kapasitesi

Midye dolmanın, Türk halkının severek tükettiği ve son periyotlarda yurt dışından da büyük ilgi gören, katma pahası yüksek bir lezzet olduğunu vurgulayan Dinçer, “Amacımız, müşterilerimize uygun fiyatlı, pak, sağlam ve kaliteli midye dolmayı sunmak. Bu kapsamda, Balıkesir Erdek’teki tesisimizde günlük 1000 kg üretim kapasitesine ulaşarak, midye dolma eserini mağazalarımızda satışa sunuyoruz. Elbette vizyonumuz bunun ötesinde; Türk lezzetini katma pahalı hale getirerek, kendi lokal gücümüzle dünya pazarlarına taşımayı hedefliyoruz. Bölgede sağladığımız istihdamla, bilhassa bayanların iş gücüne iştirakini destekliyoruz. Şu anda tamamı Erdek bölgesinden olmak üzere yaklaşık 30 bayan çalışana istihdam sağlayarak hem meslek sahibi olmalarını sağlıyor hem de işgücüne kazandırıyoruz” diyerek kelamlarını şöyle sürdürdü:

“Üretimde kullandığımız teknelerimiz dahil olmak üzere makine ve ekipmanların tamamı mahallî üretim. Midyenin açık denizde toplanmasından itibaren, temizleme, yıkama ve arındırma, pişirme etaplarına kadar her adımda yatırım gücümüzü kullanıyoruz. Üretim süreçlerimizde besin güvenliği ve eser kalitesini en yüksek standartlarda tutuyor, sıhhat ve hijyen mevzuatlarının gerektirdiği şartlarda üretiyor, tüm basamakları titizlikle denetim ediyoruz. Hijyen ve besin güvenliği eğitimleriyle donatılmış çalışanlarımız sayesinde, müşterilerimize her vakit itimatla tüketebilecekleri eserler sunuyoruz. Yanlışsız eseri yanlışsız üreticiden alarak oluşturduğumuz ekosistemimizi her geçen gün biraz daha genişletirken, bu sayede 365 gün ulaşılabilir eserlerle hizmet veriyoruz. Öte yandan tüm farkındalık çalışmalarımızın yanı sıra sürdürülebilir balıkçılık uygulamalarını da destekliyoruz. Her vakit olduğu üzere dalın bir oyuncusu olarak bedel ekosistemi etrafında paydaşlarımız ve bölümümüzün öbür oyuncularıyla birlikte üstümüze düşeni yapmaya hazırız.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI