Dolar 41,2504
Euro 48,5041
Altın 4.750,16
BİST 10.787,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Az Bulutlu
İstanbul
29°C
Az Bulutlu
Cts 25°C
Paz 27°C
Pts 27°C
Sal 27°C

Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor

Vodafone, hem müşterilerine hem de bayi ve şirket çalışanlarına takviye olmak üzere geliştirdiği, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanı kullanıma sundu.

Vodafone, müşteri ve çalışan memnuniyetini artırmak için üretken yapay zekâ kullanıyor
REKLAM ALANI
22 Eylül 2024 18:48
41

Üretken yapay zeka dayanaklı asistanlar, müşteri sorularının yanıtlanmasından pazarlama kampanyalarının oluşturulmasına kadar çeşitli alanlarda kolaylık sağlıyor. 

 

ARA REKLAM ALANI

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri ve çalışan tecrübesini artırmaya devam ediyor. Vodafone, üretken yapay zekâ tabanlı 3 yeni asistanla hem müşterilerinin hem de bayi ve şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor. Buna nazaran, Vodafone internet sitesi üzerinden hizmet vermeye başlayan yeni akıllı asistan, Vodafone müşterilerinin sorularını yanıtlayarak onlara en düzgün müşteri tecrübesini yaşatırken; bayiler için geliştirilen Vodafone Akıllı Asistanım, müşterilerden gelen soruların yanıtlanmasında bayi çalışanlarına yardımcı oluyor. Öteki yandan, Vodafone’un pazarlama grupları de yeni Kampanya Asistanı ile görsel ve metin tabanlı pazarlama aktivitelerini istedikleri biçimde ve kolay kolay gerçekleştirebiliyor.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

 

“Vodafone  olarak, müşterilerimize ve çalışanlarımıza daha yeterli bir tecrübe sunmak için yenilikçi tahliller geliştirmeye devam ediyoruz. Üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan 3 yeni asistanla hizmet kalitemizi artırıyoruz. Vodafone web sitemiz üzerinden sunduğumuz yeni akıllı asistanımız, müşterilerimizin sorularına daha süratli ve gerçek yanıtlar vermemize imkan tanıyor. Vodafone Akıllı Asistanım ile bayi çalışanlarımızın müşterilerden gelen sorulara daha süratli karşılık vermesini sağlayarak işyükünü hafifletiyoruz. Kampanya Asistanı ile de pazarlama kampanyalarımızın daha süratli hayata geçmesini ve müşterilerimize daha ilgi alımlı ve ferdî tecrübeler yaşatılmasını sağlıyoruz. İnovatif bakış açısıyla, üretken yapay zekâ teknolojisini aktif bir halde kullanmaya devam edeceğiz.” 

 

Müşteri tecrübesi artıyor

 

Vodafone müşterileri için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan yeni asistan, Vodafone müşterilerinin sorduğu sorulara karşılık verip onların meselelerine tahlil buluyor. Müşterilerin sorularını anlamak ve en hakikat yanıtları sunmak için özel olarak tasarlanan bu asistana Vodafone web sitesindeki Vodafone Yardım sayfasından ulaşılabiliyor.

 

Bayi çalışanlarına kolaylık

 

Vodafone bayi çalışanları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının sorduğu her türlü soruya karşılık verebiliyor. Taşınabilir ödemeden abone kayıt evraklarına kadar yüzlerce sayfalık dokümandaki dataları kullanarak sorulara saniyeler içinde cevap veren Vodafone Akıllı Asistanım, bayi çalışanlarının işlerini kolaylaştırarak verimliliğini artırırken, müşterilerin de daha süratli ve tesirli takviye almasını sağlıyor. 

 

Pazarlama takımlarına destek

 

Vodafone pazarlama grupları için geliştirilen ve üretken yapay zekâ teknolojisine dayanan Kampanya Asistanı ise kampanyalar için şahsileştirilmiş görsel ve metinlerin oluşturulmasında çalışanlara yardımcı olarak pazarlama sürecini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Grup verimliliğini, bilgi güvenliğini ve müşteri memnuniyetini artıran bu asistan sayesinde, kampanyaların süratle ve başarılı bir biçimde hayata geçmesi mümkün oluyor. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI